Sunday, December 11, 2011

Aku diganggu misteri...

   Bercakap tentang hujan, ada misteri menghantui hidupku.Aku tak takut hujan, tapi aku risaukan misteri yang mengekoriku.Kalau ianya jin, senang aku panggil ustaz untuk halau.Kalau ianya syaitan, panggil juga ustaz untuk halau.Kalau ia sang kenit @ kutu, bolehlah aku spray sampai kaku.Tapi, misteri tak terungkai yang mengganggu aku adalah............

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
... asal aku kena hujan je, mesti aku demam atau selsema!
Dengan pakej lengkap, sakit kepala!
Sebab tu aku takutkan hujan!

Ada sesiapa boleh beri petua supaya aku tak diganggu misteri ini berterusan?




Mak kata jangan main hujan, tapi main jugak.
Kan dah demam!

5 comments:

whitecappuccino said...

Duk diam2 dalam rumah..!

JHaZ KiTaRo said...

hehe.. susah tu, takutkan hujan.. anyway, salam kenal.. kalau nak baca my experience travel ke 46 buah negara, sila2 la singgah my blog (Aku Sebutir Pasir).. :)

abgDude a.k.a kai said...

amalkan kehidupan yang sihat..
bykkan ambil sumber vitamin...
try makan blackmores 1000c

==Visit My Blog==
http://kaiakihiro.blogspot.com

kpah k-poh Sharifahnor said...

kpah pun sama tak boleh kena hujan...kalau kena hujan..jadik mcm scarr lah...

tunz said...

kalau kene ujan,cepat2 mandi..basuh kepala.....

Post a Comment