Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, December 4, 2011

Anak Siti Sarah dan Shuib.Comelnya!!!!!

   Sesiapa yang tak dapat nak tengok rupa anak Siti sarah dan Shuib Sepahtu di rumah dia orang, tengoklah gambar di bawah tu.Aku pinjam dari belalang kunyit Mana dia ambik entah.Kena tanya dia.Kalau gambar ni bukan gambar baby Shuib dan Sarah, pergi tarik kaki belalang.Baby ni lelaki tapi macam perempuan ye. Comelnya....... Mudah-mudahan jadi anak yang soleh.Berbakti pada ibu bapa dunia dan akhirat....


  Gambar dari blog villa kejora 

Baru lahir tapi dah nampak cerdik.



Aku anak kucing pun takde.Si Winda kucing aku tu, bila entah nak beranak!

7 comments:

whitecappuccino said...

meeeemang comelll!!!

Belalang Hijau said...

belalang pun cilok dari puan bee... sahih jer pic tu pasal bnyk jugak blogger yang repot story nih...hehehe

cik penyu said...

salam.na tanye bole?saye na gigit agak2 mak pak die bg x?hu8

Fendy said...

comel2

eva said...

comelll!! tp mcm pandai menjeling pulak.. haha

CekbOlat-bOlat said...

comel mcm bolat !! *err

cik panadol said...

comel....
dah pandai senyum... :)

Let's have a break!