Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, December 11, 2011

Bunga felt dan riben ciptaan aku hari ni.

Hari ini, aku sempat siapkan beberapa buah?biji?keping? Alamak!Apa penjodoh bilangan aku nak guna ni?Fail BM aku! hair clip dan pin tudung menggunakan felt dan riben, sambil jaga mak.
Alhamdulillah.... mak dah boleh jalan berpapah.


Check it out!!!



Hair clip / pin tudung / brooch
Sorrylah...asyik-asyik purple je yang aku berkenan.
Aku reka guna riben dan butang.



Ini pun hair clip / pin tudung / brooch.
Yang ni pun guna riben dan butang.
Alamak!Masih ada warna purple!



Sama juga.Hair clip / pin tudung / brooch.
Yang ni 100% felt.



Hair clip guna felt dan manik.

Keterangan lanjut boleh rujuk di SINI.

Ingat nak buat banyak lagi, tapi tak sempat pulak aku nak blogging.


    




3 comments:

CikGu Ma said...

comey...kreatif na...

mengejar kemanisan melalui kepahitan#2

Tara Asrar said...

comelnya ! can i have some? what lah GA :) hehe

YAYA AZURA said...

waah..terernya buat..comel2 semua..

Let's have a break!