Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, December 17, 2011

Ingatkan cempedak, rupanya nangka!

aku ingat dia ni..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Syaitan jahat syaitan mana ada baik pun hasut aku kata:
Patutlah.... Dulu pun memang ada macam-macam kes!

-
-
-
-
-
-
Tapi,
bila aku baca lebih lanjut,
ALAMAK!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ariff alfian rosli

... silaplah!
Ariff Alfian , bukan Ammar Alfian!
Minta ampun, minta maaf pada Ammar Alfian sebab tuduh bukan-bukan walau pun cuma dalam hati. 

Tak sangka pulak
ye..
Ingatkan hilang rupanya sengaja menghilang...

Ku sangkakan sempedak..
rupa-rupanya nangka!

p/s:
Yang rasa blur tak tau apa maksud aku tu, silalah melawat Cik Anastasyea segera.
Gambar pun aku pinjam sekejap.

9 comments:

Balqis Azhar said...

gile ah...org melayu ke dye 2??
geli2..

jom dtg bce entri sy :D

Phat said...

dunia dah nk terbalik

Anastasyea Aida said...

Firstly, Thanx yer beri credit link ke my blog..

respon saya bila baca entry nie adalah:

hahahahhahahah!! (Gelak terguling2)
ada ke patut awak fikir yg pelakon nie kawen dgn gay! coz saya tak terpikir plak apa yg awak fikir..

so, skarang dah tau kan?
he! he!

puanbee said...

ok laju kesana~

Nizam Ijam said...

mengelikan meh...

Rtp Farra Arisha said...

OMGOSH! berita ini telah menggegarkan seluruh malaysia..emm, what will be happening next them both? just wait and see...:'O

MERAH said...

Salam, ngerikan baca pasal gay ni.siap pakai baju melayu tu.sedih.

ps:sempat lak silap org.hehe :)

Fendy said...

bila agama diketepikan....mcm ni la jadinya...

Dalila Hamid said...

dunia akhir zaman...

Let's have a break!