Saturday, December 31, 2011

Sampai hati kau buat aku begini....

   Bukan setahun dua aku setia padamu walau pun pelbagai cerita buruk yang ku dengar.Walau pun selama ini kau tak pernah melayanku bagai seorang permaisuri, aku tetap bahagia.Bukan sedikit yang menasihati aku agar melupakanmu tapi aku masih lagi tetap begini.Setia dan terus setia.

   Hinggalah malam Jumaat, 30 Disember yang lalu.Habis sudah rasanya kesabaranku dek layananmu yang hampeh.Kerana layanan hampehmu itulah maka aku tak dapat menonton Maharaja Lawak Mega Akhir!!!!Geramnya aku!Bila aku call, pembantumu kata kerana decoder dan akan diselesaikan dalam masa 14 hari bekerja.Buat sementara waktu, pembantumu minta aku menonton di rumah jiran.Ceh!Ada ke patut?

   Berbuku berketul-ketul rasanya hatiku kerana terlepas Maharaja Lawak Mega Final semata-mata kerana katamu; " Service is currently not available".Tapi channel Arab yang entah apa-apa, chanel B4U, channel Cina, elok pulak hatta hujan ribut petir sekali pun!Ceh!!!!GERAM!GERAM!GERAM!Mahal-mahal aku bayar tapi service entah apa-apa!Aku mogok baru tau.Masa tu barulah ASTRO jadi HISH!HISH!TERUK!!!




Cakap tak serupa bikin!
Indah khabar dari rupa!


    

6 comments:

mujagirl92 said...

sangat2 teruk!!! hujan je dah takleh tengok!! geram!!! :@

Unknown said...

SALAM,
Singgah dan Ucapan selamat tahun baru 2012M dan 1433H drpd LF dan isteri. Mendoakan moga kita semua sentiasa di atas landasanNYA.

Cik Ina Do Do Cheng said...

SELAMAT TAHUN BARU 2012, SEMOGA HIDUP AWAK AKAN LEBIH BAIK PADAN TAHUN 2012 DAN TAHUN-TAHUN SETERUSNYA.

cik ina tak de astro, baru je nonton final kat you tube : )

Nur Ardilla Najwa said...

tukaq.. p pasang parabola. hahahhaha

ewanthology said...

malangnya kita tiada pilihan.

Mulan said...

happy new year.. happy new year..!!

kami yg kat pantai timur ni lagi la mengerang2 kesakitan kalo signal lemah longlai & sokmo2 ditiops angin laut china selatan..

HAPPY BIRTHDAY..!! HAPPY & HEALTHY ALWAYS..

Post a Comment