Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, March 17, 2012

Hasil tengok Raja Lawak 6.(Siapa kata takde hasil?)

Sambil tengok Raja Lawak 6 malam tadi,
aku sempat buat brooch-brooch ni.
Gelak,gelak juga tapi masa tak baik dibuang sia-sia.
Jemputlah tengok!
-
-
-
-
-
-
-
-
Seronok juga buat benda ni...
-
-
-
-


Ni kira brooch bunga kekwa le ni...

-
-
-
-



Ni pun bunga kekwa juga.
-
-
-
-
-



Ni bunga apa ye?
Emmmm...
Tak kisahlah Labu.
Hentam sajalah.
Janji bunga.
Kalau ada yang nak beli, bunga kekwa tu RM4 dan yang 'hentam sajalah tu RM3.
Jenis kain, biasalah ...felt. 

Untuk tempahan dan contoh, 
sila ke SINI.

Ops!Ops! Nak tambah sikit...
Aku suka Shiro menang Raja Lawak 6.
Bukan sebab dia orang anak Johor,
tapi sebab lawak dia orang malam tadi terutama yang jadi YB tu,
lawak berisi.
Penuh sindiran.

p/s: Tengok tak Cinta Tampal?
Budak Shiro ada dalam tu
Pegang watak penting lagi.



1 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

cantik la kak..nnt smpi malaysia saya nk beli ngan akak ye

Let's have a break!