Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, June 24, 2012

Pavlova made in Pasir Gudang

Setelah 2 jam tunggang terbalik di dapur aku yang penuh seni,
dengan pemandangan musim luruh di Switzerland dan rama-rama berterbangan,
akhirnya siaplah pavlova yang aku impikan.
Rasa sedap tau!
Jomlah try!
:D
-
-
-
-
-
-
-

Pavlova

Ni Jamie Oliver punya.
Resipi ada di SINI.

-
-
-
-



Ni baru aku punya, 
made in Pasir Gudang.
Tapi gula aku cuma guna 1 cawan je.
Buah strawberry tak de jadi aku ganti dengan buah naga.
Janji merah!!!!
Hahahaha!!!!

Jemput makan!

Oiiii!!!!
Sedapnya!!!!
cair di mulut!!!!

3 comments:

Eny Yusnizar said...

congrats! saya masih belum berani mencuba buat hehe

Wanieys said...

tak penah g mkn pavlova tp mmg teringin sgt2 nk mkn hihi

Prettywrite said...

cantik dan nampak sedap!bila ntah nak buat jugak..huhu

Let's have a break!