Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, April 3, 2013

Tak nak tengok tapi tengok jugak!

   Tak taulah nak kata apa.Tapi, bila di sekolah, aku rasa bahagia yang amat sangat,Kalau boleh nak tinggal terus berumah tangga di sekolah.Tapi, mana ada dibuat orang kan?Bukan apa, bila kerja dah bertimbun-timbun ni, nak buat di rumah, macam tak de mood je.Godaan banyak sangat.nak buat donno je, memang tak boleh.Dah benda depan mata.Takkan nak tengok aje.Hati pulak, bukan main lagi suruh aku lupakan kerja yang bertimbun-timbun dan layankan godaan.Aduhai.... sabar jelah aku.Tapi, oklah juga.At least, boleh release tension.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Masa tengah popular dulu, aku gelakkan orang yang gilakan cerita ni.


Suka cerita ni sebab aku pun boleh ikut berangan


Mula-mula tak suka, tapi sekarang hari-hari nak tengok.

Ni siapa tahu,cerita apa?

0 comments:

Let's have a break!