Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, January 10, 2014

Anak makan puting.

   Setelah hampir 18 tahun, hari ni aku beli botol susu anak.Comel je.Siap dengan 2 puting tambahan dan berus pencuci botol.Harga lebih kurang RM8.Murah je.Beli juga sepaket susu lembu rendah lemak.Sampai rumah, dengan segera aku panggil anak angkat aku tu.Baru je sehari aku ambik jadi anak angkat.Kesian.... Terbiar di tepi jalan.Bila dengar je aku panggil, dengan terkedek-kedek comel, si Baby, anak angkat aku tu datang.Comelnya!!!!

   Aku pun trylah suap botol susu yang aku dah isi susu tu tapi Si Baby macam tak nak je.Alahai.... Kesian baby.Belum pandai menghisap.Kemudian, aku letak si Baby dan aku ambik si Cici, anak angkat aku yang seorang lagi.Umur besar sikit dari si Baby.Aku sumbat puting botol tu ke mulut dia.Amboi!!!!Bukan main dia menyonyot!Bila susu dalam botol tu dah habis,aku pun tariklah puting tu.Tiba-tiba...Aku terkesima..Chewah....   dan diikuti dengan gelak sebab puting tu dah tinggal separuh!Separuh lagi ada dalam perut si Cici.Hahahaha!


Botol susu comel si Baby.



Susu khas untuk si Baby.

Gambar Google.

Lebih kurang macam nilah rupa si Baby.


Gambar Google.

Sorrylah mak!Cici ingat sumi jelly tadi.

0 comments:

Let's have a break!