Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, November 19, 2014

Macam mana semut kencing?

   Hai!Hai!Hai!Fiyya in the house!Hari ni Fiyya enterframe lagi sebab Cik Uji sibuk sangat siapkan kerja sekolah.Hari ni Fiyya nak cerita pasal sepupu Fiyya yang namanya Muhammad Farhan tu lagi.Fiyya gelak-gelak tengok abang Farhan buat kelakar.Baru-baru ni papa Fiyya kongsi gambar abang Farhan yang kelakar sangat.Sampai keluar air mata Cik Uji gelak bila tengok gambar tu.Kejap ek.Fiyya belek album Cik Uji.Abang Farhan ni kata Cik Uji budak bijak.Sebab tu macam-macam perkara pelik dia buat.Soalan pun macam-macam.Ada sekali tu abang Farhan tanya macam mana semut kencing.Fiyya pun tak pernah terfikir.Hahaha!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Hahaha!Inilah abang sepupu Fiyya, abang Farhan.



Abang Farhan posing atas motor papa Fiyya.
Bukan pakai helmet je, kasut pun kasut papa Fiyya.
Hahaha!



Oklah acik-acik.Ostajah Fiyya nak tidur dulu.
Assalamualaikum.
(Fiyya nak baca doa sebelum tidur dulu)

3 comments:

Diana Rashid said...

hhah..kiranya daru kepala sampai kaki semua pinjam je la ni ye Abang Farhan??ehheh

grOundnUt said...

Ye lah...camno eh deme kencing?(tengah tanya semut)

Mak Jemah Jual Vitamin said...

anak zaman sekarang yg superbijak:)

Let's have a break!