Thursday, November 6, 2014

Kesian anakku!

   Paling susah hati kalau anak-anak sakit.Walau pun cuma demam.Bila tengok anak-anak tak aktif, cepat-cepat aku check.Kalau badannya panas, cepat-cepat aku beri ubat.Risau bukan main.Baru-baru ni, anak aku demam.Panas bukan main.Mata terkebil-kebil.Mulut pun dah ternganga menggigil kerana terlampau panas.nasib baik aku sedar dan tak sempat jadi sawan.kalau tak.....



Inilah anak aku si LOUIE yang demam baru-baru ni.
Badannya panas buka main.



Lepas makan ubat, aku selimutkan dan letak tisu basah di dahinya.
Alhamdulillah..... dah sihat dah.
Sayang LOUIE mak.

2 comments:

Izwa Kamaruddin said...

ala tiannnn nyerr..

Unknown said...

Mak akak kalau kucing demam dia suka bagi tidur dalam bilik air..bagi cepat sejuk badan nya..heheheh

Post a Comment