Monday, October 28, 2019

Aku korek bijik mata tu!

   Aku geram!Geram sangat-sangat!Kalau boleh aku korek-korek biji mata dia bikin sate!Semuanya gara-gara main kayu 3!Memang la bukan laki aku tapi laki orang lain!Cuma, aku geram sebab ia melibatkan orang yang dekat dengan aku.Kawan aku tu sanggup jadi cikgu sebab nak hidup dengan dia.Sanggup hidup susah di ceruk celah sawit sebab cinta.Tapi bila kau dah senang, senang-senang kau main kayu tiga ye!

   Aku tau, aku tak de hak nak marah.Tapi aku memang marah!Siap kau kalau aku tau buat perangai lagi!Yang perempuan tu pulak bukan tak de laki.Ada , tapi entah lah.Iman dan agama dah diletakkan di bawah kaki.Demi duit, sanggup buat benda paling gtak senonoh!
Naik pulak darah aku.Dah la.Malas aku nak membebel.Buat naik darah je.

Hasil gambar untuk itik dari botol sabun
Gambar Google aku pinjam

0 comments:

Post a Comment