Saturday, November 2, 2019

JDT 2 Kedah 0

   Gol!Yeah!Terkejut aku!Jiran sebelah menjerit bila JDT gol.Apa lagi kalau tidak Final Piala Malaysia yang sedang berlangsung saat ini.Buat masa ini, setelah tamat separuh masa pertama, JDT mendahului dengan dua gol kosong.Insha Allah... JDT boleh menang.

   Aku?Aku sebenarnya bukan tengok bola pun.Saja on je TV biar meriah sikit.Aku macam biasa la buat kerja sekolah.Alhamdulillah, aku dah siap menanda kertas exam 5 kelas aku.Dah pun key in di saps setelah seminggu aku menunggu.Lepas ni layan Pentaksiran Bilik Darjah pulak.Esok buat PAJSK.Begitulah seterusnya hingga 28 November sebelum dengan rasminya aku bercuti hujung tahun. Oklah.Bola dah start balik.Aku nak sambung balik buat kerja sekolah.MUdah-mudahan JDT juara Piala Malaysia tahun ini.Amiiin....

0 comments:

Post a Comment