Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, November 17, 2011

Umur 8 tahun dah menang pingat emas Sukan Sea.

Bila tengok tajuk tu, macam tak logik kan?Tapi itulah kenyataannya.
8 tahun dah menang pingat emas.
Acaranya water ski trick apa ntah...
Tapi, cuba tengok video di bawah.
Macam mana tak menang kan?
Salute untuk ibu bapanya 
Hanifah Yoong Yin Fah
dan
Norzie Sulaiman.



7 bulan dah mula berenang
Kita 7 bulan masih dok bawah ketiak mak lagi.




2 tahun dah macam duyung.
Kita 2 tahun macam dugong.




8 tahun dah menang pingat emas.
Kita dulu 8 tahun pingat emas pun tak tau.
Yang kita tau pisang emas.

Hebatkan?
Itulah dia pemenang termuda pingat emas Sukan Sea 2011
iaitu
Aaliyah Yoong Hanifah


p/s:Kakak dia Philippa Young menang emas juga tapi acara waterski apa ntah.
Abang dia Alex Yoong pulak menang perak juga acara waterski apa ntah.
Agaknya keluarga ni keturunan duyung kot?


Jap!Jap!
Ada yang tak tau dugong?


Jap aku pinjam gambar Cik Google.




Comelkan?




Acara untuk kucing.

3 comments:

MakNgah said...

adik beradik alex yoong yang pemandu kereta f1 dulu rupanya...keluarga dia memang ramai ahli sukan ye..

Scarlett O'Hara said...

Betullah Mak Ngah.Alex tu kalau tak silap yg lumba kereta dulu kan?

Mr. Z dan Mis N said...

terbaik...memang berbakat


Jemputan khas singgah ke blog chegu zubir BLOG CHEGU ZUBIR
Santa 2011 xpakai rusa dah...dia pakai..
soalan killer buat lawyer
Libresse boleh jadi anak patung
RM 30 Shopping voucher
beg prada,YSL oercuma utk anda
rm 16 ribu buat yang awal..dan bercuti
Menari bersama SHOWDOWN 2012

Let's have a break!