Sunday, December 25, 2011

Birthday Giveaway


Aku ditag oleh Mama Tunz untuk join birthday giveaway oleh Zai Kulim sempena harijadi Zai Kulim pada 6 Disember lalu.1 Januari ni pulak birthday aku.Manalah tau, ada rezeki, dapatlah aku hadiah tupperware yang awesome tu. :D

Syarat-syaratnya senang je .Cuma follow dan like page-page di bawah.

1.Follow Zai Kulim dan sponsor 1 iaitu Tupperware With Love


Dan hadiahnya adalah ...


Amboi!!Cantiknya!!!

3. Follow / like sponsor 2 iaitu http://www.facebook.com/kedaikecilemak

Dan hadiahnya ....


4. Follow Sponsor 3 
Tupperware Promotion With The Lowest Price Ever

Dan hadiahnya...


Geramnya!!!Comel!!!


Dan hadiahnya 
- go green bag tupperware 1 unit
- handmade 2012 planner 1 unit
( Yang ni tak de gambar )

6.Follow sponsor 5

Dan hadiahnya...


Mudah-mudahan ada rezeki nak menang tupperware comel ni...

7. Follow sponsor 6 & 7
( Eh!Rasa macam dah follow tadi?)

Dan hadiahnya, akan diberitahu kemudian.

8.Kemudian wajib letak link sponsor kat entry macam yang aku buat ni.
( Kalau ikut apa yang aku faham, letak link untuk semua sponsor 1-7.Betul tak? )

9.Tag kawan-kawan yang mungkin ingin sertai.

10.Kemudian tinggalkan link di ruangan komen Zai Kulim supaya senang dia nak semak.( dan bagi hadiah. :D )

GA berlangsung dari 8 Disember hingga 31 Disember 2011.

Blogger kesayangan yang aku nak tag adalah :







6 comments:

Lydia Miza said...

wahh hadiah lumayannyer.good luck sis

Mia Liana said...

terima kasih tag mia... :)

Unknown said...

wowow.. menariknya hadiah...

nak join jugak lah

bicara mak dara said...

Tankiuuu sbb tag Mak hehehe.. Insyaallah cuba menjohenkan diri nanti.. Sbb skrg outstation ke ipoh hehe

Misz-ella said...

Insyallah akan cuba buat. Tq for tagging me, cikgu.

Mia Liana said...

dah buat..

http://www.mialiana.com/2011/12/birthday-giveaway.html

Post a Comment