Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, December 9, 2011

Ombak Rindu?Ceh!Mana ada!

   Sekarang ni semua orang nak cerita tentang Ombak Rindu.Best sangat kot cerita tu.Aku pun tengah berombak sekarang ni.Asyik terbayang je di mata aku.Wajahnya, kulitnya.... aduhai!!!!Hinggakan tak lalu aku nak makan banyak-banyak. Tak basah aku mandi.Mandi peluh
Tidur apatah lagi.Sentiasa terganggu dek bayangan tubuhnya di ruang mataku.Kalau beginilah, alamt kuruslah aku menanggung ombak.........

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
... ombak resah takut nak tidur sebab malam tadi aku mimpi dikejar buaya!

   Buaya betul tau bukan buaya darat!Buaya tu punyalah besar...Dah tu aku hampir-hampir termasuk dalam rahangnya yang menakutkan dengan gigi berceracak. Yang peliknya,rumah aku dalam mimpi tu, rumah kayu dengan tangga. Buaya tu dok tunggu nak ngap aku di bawah rumah. Kononnya, time banjir.Tu yang aku dilambung ombak resah takut nak tidur! Ni kena tanya Uncle Seeker ni.



Bestnya kalau dapat tidur lena macam Cik Tucin ni.




Buaya macam nilah yang buatkan aku tak tidur!


6 comments:

Cik Rose Cute said...

hehehe...ingatkan nak story Ombak Rindu...

^sue^ said...

hahaha...
takut lak tengok buaya mulut ternganga tu... :D

~~zAnAfAhMi~~ said...

Jaga2 cik salmah...hehe...

faizal mohd said...

buaya tu lapar kot. :D

Khairil said...

tu buaya darat kut...hehe

Arra Jasmy said...

Omelnya tucen tu tydo.=)

Let's have a break!