Friday, December 23, 2011

Temuduga Cuti Belajar Bergaji Penuh Tanpa Biasiswa

Help!Help!
Tiba-tiba aku risau.
Hari ni 23 hb...
Aku kena mengadap 28 hb...
Tinggal 5 hari je.
Tapi satu habuk pun aku tak standby lagi!
Agak-agak,
apalah agaknya soalan yang nak ditanya ye?
Sesiapa ada maklumat atau tips,
sharelah dengan aku ye.
Aku risau ni.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
28 hb ni aku nak pergi interview cuti belajar bergaji penuh tanpa biasiswa
bagi menyambung pelajaranku di peringkat master.
Lokasi temuduga : Cyberjaya
Masa : 8.30 pagi.



Pergi interview, muka kena manis..

9 comments:

sekamar rindu said...

salam...

dah tak lama dah tu....moga berjaya dlm temuduga tu..

uncle gedek said...

pegi mintak air penenang jiwa...!

Unknown said...

hehehe...senang je, cakap je jgn malu......

yang penting semua boleh buat and fast learning

Unknown said...

wah, master!
gud luck cu =)

najwa's said...

wow, bestnya...gudluck! :) sy nak mintak camtu gak, tapi tak dapat lagi sebab baru je keje.

cik chinta said...

solat n doa byk2 kak. ihihihi..wah..ni buat sy terasa nk mohon blaja jugak ni. cane ek?

Cik Syue said...

gudluck :)

sayA tonaH said...

gud luck 2 u

Chekgu Azrine said...

Boleh cerita cmne nk apply ye..

Post a Comment