Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, April 1, 2012

Jujurnya Syarifah Aini...

  Siapa tengok Mentor 6?Sesiapa yang tengok tu mesti perasan Syarifah Aini kata tak faham apa si KJ tu nyanyi.Aku yakin Syarifah Aini faham cakap omputih.Macam aku jugak.Tapi, dengan jujur dia kata tak faham sebab aku pun tak faham apa si KJ tu cakap!Hahaha!!!!

-
-
-
-
-
-

KJ Mentor
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Syarifah Aini, penyanyi popular Malaysia bagi yang tak kenal.

5 comments:

adza irdawati said...

ala sayanggggnyaaaa terlepas nak tgk mlm ni huhuu

Mk Syahir said...

owh..ni la sharifah aini tu..ingatkan yang banyak mole tuh sh. aini xD

pipoq said...

'ter'tengok jugak tadi..

masalahnya talaan bunyi yang sangat teruk rasanya..muzik lebih kuat dari mic yang diorang pakai tu..si Adam nyanyi pun aku tak dengar ape sangat..leceh tul TV 1Malaysia ni..hehe

shiema sufian said...

mungkin tak bljr omputih kot. hihi.

Pen Biru said...

kesian kat dia..ahaks!!

Let's have a break!