Monday, April 9, 2012

Blogger ada tanduk!

   Aku tengah bengang ni.Mana kerja berlambak!Perut kruk krak kruk krak!Blog tak update!Rumah berserak!Rasa nak cabut kepala aku macam kepala sotong!Dah tu, nak print dokumen untuk submit esok, TAK BOLEH! Aku tak install printer aku!!!Cari disk nak install, entah manalah ghaibnya! Betul-betul cubaan!!!

   Sejak aku guna Cik Lenovo aku yang tengah sakit tu, aku memang amat jarang sentuh balik Mak Temah Samsung aku.Sampaikan aku beli printer baru pun aku tak install.Kononnya, aku dah tak perlu lagi dah desktop lama besar gedabak aku ni.Tapi, bila keadaaan jadi macam sekarang, yang besar gedabak nilah bantu aku update blog dan buat kerja-kerja apa yang patut.Rasa macam nak kata : Ha!Padan muka aku!!!!Boleh?




Kau pun pakat gelakkan aku ye Cik Kucing!

Inilah kata orang, tak ada gading, tanduk pun berguna!

2 comments:

Anonymous said...

sabar tentu ada penyelesaiannya kan...

Abang Karu said...

yg lama jugak yg dpt membantu....kihkihkih

Post a Comment