Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, May 3, 2012

Malam Jumaat keliwon

   Zaman aku kecik-kecik dulu, aku takut sangat bila orang sebut malam Jumaat keliwon.Terbayang macam-macam makhluk yang mengerikan.Sampailah umur aku 10 tahun, baru aku faham Bila umur dah tambah meningkat ni, aku masih lagi takut.Tapi bukan dengan malam Jumaat keliwon.Tetapi aku takut dengan tiap-tiap malam Jumaat.Na tau sebabnya?Tengok di bawah ...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Ada amukan pocong!!!!Takut!!!
( Walau pun selalunya pocong yang tengok aku!Aku?Zzzzzzzzz....)

3 comments:

Telor Power said...

cuba review sikit cerita amukan pocong tu sis, sedap dan seram tahap berapa tu??

sudipVSsenduk said...

betul la... mlm jumaat ni penuh betul rancangan mistik2 ni... tak pernah tengok sbb anak2 takut termasuk maknya

deno said...

zaman kecik kakak deno pun slalu takutkan deno

Let's have a break!