Wednesday, May 30, 2012

Sponsor tudung dari D'Qalesya Boutique

   Oleh kerana masalah teknikal yang lambat diselesaikan, hari ni baru aku dapat upload gambar untuk menunjukkan betapa cantiknya tudung Syria Arab Cotton, yang ditaja untuk kempen Mia Liana.Penaja baik hati tersebut adalah D'Qalesya Boutique.Material tudung ni adalah contton ( body) dan denim lembut ( awning). Sangat selesa dan sesuai sangat untuk dipakai bagi tempoh yang lama kerana baunya tetap harum selepas dipakai sehari suntuk.Kainnya pun langsung tak panas.Pendek kata, aku suka sangat-sangat.

   Terima kasih juga pada Mia, yang sudi hantar tudung istimewa ni sampai ke rumah.Bukan setakat aku yang suka, anak dan anak-anak buah aku pun berebut-rebut nak jadi model!Tu yang aku letak gambar model-model berdua tu!Mudah-mudahan, Mia berjaya menjadi Blogger Of The Year tahun ini ye!Amin......



Cantik kan?

-
-
-
-
-


Nampak manis je model aku ni.
-
-
-
-
-
-
-
-

Yang ni aku pinjam gambar dari D'Qalesya Boutique.

Ops!Lupa pulak!
Maklumat penaja baik hati, D'alesya Boutique tu adalah seperti berikut(Penaja bercakap sendiri tau):


D'Qalesya Boutique adalah online butik yang menjual berbagai jenis shawl dan tudung-tudung terkini untuk muslimah. Antara koleksi-koleksi tudung dari kami seperti Tudung CT, Syria, Tudung Ekspres dan bermacam- macam lagi. Koleksi2 kami adalah dijamin kualiti dan harga adalah berpatutan.
D'Qalesya Boutique akan sentiasa menawarkan koleksi-koleksi terbaik dan juga meningkatkan mutu perkhidmatan kami agar anda berpuashati dengan layanan dan barangan yang dibeli.
di masa hadapan. Oleh itu, kami mengharapkan sokongan dari anda semua!!! Kami dahului dengan ucapan TERIMA KASIH.. :) Untuk membuat tempahan, anda boleh PM FB 'Zia Sueriani Sue',atau email ke
Kami berharap untuk menjadi pengedar rangkaian kelengkapan muslimah dengan trend terkini setanding butik-butik ternama. InsyaAllah, kami akan berusaha mempelbagaikan koleksi2 kami
dqalesyahijab@gmail.com ataupun isi ORDER FORM pada tab sebelah kiri..

Atau boleh call / sms: 012-574 2316 & 012- 637 0463



Ni gambar masa Mia datang rumah.
Punyalah excited, sampai lupa aku nak ambik gambar.
Ni pinjam gambar Mia.
Tudung Syria tu, kat tangan tu.



1 comments:

uncle gedek said...

tudong tu black & white....

SUKA!

Post a Comment