Tuesday, May 29, 2012

Kenapa entah!

   Cuti sekolah baru je 2 hari bermula.Tapi aku dah rasa rindu pada keriuhan suasana di sekolah.Boringnya dok rumah.Nasib baiklah ada aktiviti kraf felt atau menjahit baju.Kalau tak, mau mati kutu aku!Nak  blogging 24 jam tak boleh sebab ada kertas-kertas  mid-year exam yang aku belum semak.Dan yang paling aku risau adalah, aku rasa seperti hilang fokus untuk blogging.Kenapa entah!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


 Posing dengan anak-anak nasyid semasa Hari Guru.

3 comments:

Telor Power said...

aik...rindu pula dgn bilik darjah. time cuti sekolah patut berasa gembira dan bebas rasa ngan kerja. ini terbalik pulak hihihihi

Unknown said...

Huu cuti2 pun busy eh.

aizamia3 said...

siapkan dulu keje tu pastu baru boleh g melancong.. hehehe..

Post a Comment