Friday, May 11, 2012

Terima kasih sudi tempah kek Scarlett!

   Seronok rasanya bila ada orang sudi tempah kek Red Velvet aku.Bukan kira nak untung sangat sebab otak aku ni tak reti-reti nak bisnes.Asal balik modal sudahlah ye.Tempahan kek Red Velvet lazat aku tu untuk sambutan Hari Guru ni je ada 6 slices!Nampak gayanya, tak tidurlah aku weekend ni.Nasib baik kek aku untuk dihadiahkan pada seseorang yang special dah pun siap.Mudah-mudahan, lepas Hari Guru ni ada lagi tempahan yang lain.Dapatlah duit tambah untuk modal bayar broadband.Tunggu cek Nuffnang lambat sangat! Sesiapa yang nak tengok kek Red Velvet yummy aduhai aku tu,  silalah scroll down ....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Macam mana?
Nampak lazat kan?
Harga : RM20 je.


1 comments:

Nong Andy said...

memang nampak sedap. tapi kompom xleh makan ahaha..

Post a Comment