Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, May 13, 2012

Siap satu lagi.... Sempat aku tengok Ding dong Dantes di Nona.

   Cepatnya masa berlalu!Nasib baik aku sempat siapkan satu lagi tempahan kek felt aku.Yang ni special sikit.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Macam mana?
Ok tak?
Cuba tengok saiz kek ni.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Tada!!!!!
Sape nak, angkat tangan!

Contoh lain di SINI.

Oleh kerana dah siap,
Bolehlah aku tengok Ding Dong Dantes di Nona!


5 comments:

-gedek! said...

boleh makan ke tak?

Iffah Afeefah said...

Laaa ingtkn kek betui

Lagenda said...

Ding dong pun dingdong lah..janji kija siap kan?

sudipVSsenduk said...

cantik!

dah lama beli felt tapi tak terbuat2

ct n honey said...

saya mmg teringin nak belajar cara buat kek felt ni,nampak cantik,geram lak

Let's have a break!