Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, July 9, 2012

Kenangan zaman dulu-dulu...


Mak suka rebus kelapa sawit macam ni.
Dah tu sira.
Atau pun mak parut kelapa sawit ni.
Dha tu mak buat kuih talam.
Sedapnya!!!

5 comments:

kakchik@ella said...

Eh. Kita tak penah makan tau.

MOH KEMBARA said...

Salam Yong,
buah kecik, cam ne parut?
Lemak ke rasa dia?
Ada air tak dlm kelapa tu?
Maaf banyak tanya.

#ciksuzlin said...

Salam cikgu. Kita BW sini~

Scarlett O'Hara said...

Memang buah kecik, tapi mak parut satu-satu guna pemarut kelapa zaman dulu.Yang diparut tu yang bhg bersabut tau bukan bhg dalam macam buah kelapa.Dalam kelapa sawit tu takde air.

Scarlett O'Hara said...

Kak Chik, saya pun makan zaman kecik2 dulu.Sekarang ni nak jumpa kelapa sawit pun susah.

Let's have a break!