Tuesday, July 31, 2012

Jangan lupakan aku...Mimpi yang sangat aneh!

   Tiba-tiba, aku terdengar satu suara... Jangan lupakan aku!Jangan lupakan aku!Berulang-ulang kali.Aku toleh kiri kanan.Tak de siapa pun yang kelihatan.Aku cuba mencari arah suara tersebut.Tiba-tiba... Ya Allah!Aku ternampak 'dia' dan anak-beranaknya kelihatan seperti orang sesak nafas!Aku cuba membantu namun aku gagal!Sedang aku cuba menggapai 'dia dan keluarganya', aku terasa bahu ku ditepuk.Aku bermimpi rupanya!Aneh sungguh mimpiku!Namun, tiba-tiba, aku mendapat ilham.Ya!Akan aku abadikan 'wajah dia dan keluarganya' di hasil tanganku yang terbaru.Maka terlahirlah yang berikut.....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-





'Dia dan keluarganya' yang aku maksudkan adalah huruf 'alif' dan lain-lain huruf jawi.
Sungguh aneh mimpiku kan?
Mungkin peringatan buat aku yang entah telah berapa lama meninggalkan tulisan jawi.

2 comments:

mujagirl92 said...

muja pun lama dah tak tulis jawi,, rindu lak rase,, dlu berlatih kemain sebab masuk exam pendidikan islam,, :D

inche hlovate said...

cantikk..

Post a Comment