Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, July 12, 2013

Aku bagi sebijik, baru tau!

   Penat betul nak cakap dengan orang tak reti bahasa ni.Aku kata jangan datang.Eh... Dia datang juga lagi.Macam-macam signal aku letak tapi dia buat donno je!Habis calar-balar kaki aku.Kalau dulu, dia datang time tertentu je.Tapi sekarang dah tak kira dah.Habis anak beranak kaum kerabat dibawa sekali.AKU NAK BLOGGING PUN SUSAH!CISS!!!Ada sesiapa nak tolong aku halau orang tak reti bahasa ni?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Gambar Google

Aku bagi sebijik, baru tau!

7 comments:

krole said...

huhuhu suspen tol ayat kat entri tu...skali nyamuk daaa~

p/s : gnala sheildtox

diana said...

kena gantung ubat nyamuk kat kaki la nampaknya..heheh

shark said...

hahaha..
kang ada yg kne sbijik wat entry cmnie..

zulhilmi tempoyak said...

mohon dtg settlekan yg kat rumah ni jugak.. kehkeh

Nyamuk said...

Nyamuk reti bahasa dia org aje..bahasa manusia dia tak faham...ko jadi le..nyamuk pasti dia faham..

Jemarisuri said...

gunalah fumakilla...hehe

ctpayong said...

kasi pelempang jepun....hiiii

Let's have a break!