Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, February 10, 2014

Tanah Kubur dan Neelofa.

   Aku selalu menonton Tanah Kubur sebelum tidur.Tak kiralah musim ke berapa kerana dulu aku tak suka menonton Tanah Kubur.Tapi kenapa entah sekarang ni Tanah Kubur lebih penting bagi aku daripada siri telenovela dari Filipina yang pernah jadi kegilaanku.Kadang-kadang dalam satu malam, marathon 5 siri.Dengan PVR tak jadi masalah kerana aku boleh skip iklan atau babak yang membosankan.Jadi takdelah ambil masa lama sangat.Rupa-rupanya, ada juga manfaat sisi Tanah Kubur ni.Patutlah anak kawan aku yang bukan Islam pun suka menonton Tanah Kubur.Cuma satu je aku nak komplen.Kalau boleh, watak yang 'asalnya' jahat tu janganlah beri pakai seksi.Ada satu siri tu aku tengok 'watak jahat' tu amboi, punyalah seksi.


Neelofa patutnya kena menonton Tanah Kubur.

5 comments:

Cik Anis said...

best cite tanah kubur tu..memberi peringatan juga :)

Cik Anis said...

best cite tanah kubur..mengingatkan diri juga :)

PrincessAyuni said...

MasyaAllah...

deno said...

deno selalu gak tengok tanah kubur..

Noor Mala Shahar said...

pakai seksi taka takut hukumn Allah...

Let's have a break!