Friday, February 14, 2014

Syukur, alhamdulillah...

   Kepada anak-anak murid dan teman-teman yang bertanya, alhamdulillah, aku dah makin sihat.Walau pun kesan lebam masih banyak di badan, tetapi aku dah boleh tidur waktu malam.Dan yang paling penting, aku dapat 'menikmati suria' di siang hari selepas berapa lama entah aku asyik jadi nocturnal mengalahkan arwah Didi hamster aku yang tersayang.

   Aku tak salahkan takdir atas ujianNya.Aku pasrah.Sekurang-kurangnya aku adalah antara yang terpilih untuk merasa sedikit 'neraka dunia'.Doakan aku untuk jadi lebih tabah dan menjadi seseorang yang lebih baik dunia akhirat.Tentang siapa atau bagaimana aku boleh jatuh sakit, aku tak nak fikir.Aku maafkan dunia akhirat.   Ok.Aku nak rehat jap.Sapu ubat untuk hilangkan lebam-lebam yang tinggal.

0 comments:

Post a Comment