Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, December 12, 2014

Harimau tak simpan kuku lagi

   Alhamdulillah hari ni,12 Disember 2014, aku makin sihat.Demam dah kurang cuma tinggal sakit tekak.Mentari pagi ni pun nampaknya cukup ceria menyebarkan cahaya.Rakyat Malaysia aku percaya sedang seronok selepas lena diulit mimpi malam tadi kerana HARIMAU MALAYA kembali mengaum malam tadi dengan menewaskan Vietnam dengan agregat 5-4.

   Malam tadi, aku tak mengikuti perlawanan Timbal balik separuh akhir Piala AFF antara Malaysia dan Vietnam.Bukan tak sudi menyokong, tapi mengantuk giler lepas makan ubat.Walau bagaimanapun, aku ikuti perkembangan yang sentiasa dikemas kini oleh teman-teman sekerja di ruang WhatsApp.Siapa kata WhatsApp tu buang masa?Kan.Apa pun, aku doakan Harimau Malaya takkan terus menyimpan kuku di perlawanan akhir menentang Thailand nanti.Tahniah sekali lagi Harimau Malaya.


Harimau aku si Kasmir masih berselimut lagi.

   

   

1 comments:

aizamia3 said...

Moga Malaysia melakar lagi sejarah di persada bolasepak tanahair..

Let's have a break!