Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, August 22, 2015

Cik Fiya perisa madu.

   Alahai!Rindu pulak dengan anak buah aku Cik Nur Farah Safiya ni.Orangnya kecil molek je tapi cerdik bukan main.Bila bergambar pandai je posing.Muka macam letak gula.Manis!Umur belum dua tahun.Kalau tak silap baru setahun 3 bulan tapi nampak matang macam budak dah 2,3 tahun.Aku boleh nampak IQ yang tinggi dan yang paling penting EQ pun tinggi.Dengan kata lain, langsung tak takut orang.Confident bukan main.Kalau nak kira Multiple Intelligences, aku rasa macam semua 8 jenis intelligences tu dia ada.Aku?Interpersonal kurang kot.Sebab aku kan penakut. Eh!Tapi tu dulu la.Zaman budak-budak.



Cik Fiya yang manis.

0 comments:

Let's have a break!