Thursday, August 13, 2015

Aura 7 Hair Cooling Perfume... Aduhai....

   Alahai...Dekat seminggu baru dapat update.Tu pun curi masa jap sebelum ke sekolah.Nak jawab banyak soalan tentang Hair Cooling Perfume Aura Series produk bumiputera keluaran Puan Fariza isteri penyanyi hebat Rahmad Mega.Sebelum ni, aku gunakan cara tradisional untuk merawat rambut, tapi kerana kekangan masa dan susah nak dapat ramuan yang diperlukan, aku cari alternatif yang baru dan mudah didapati.Aku dah cuba macam-macam produk tetapi yang terbaik adalah Aura 7 Hair Cooling Perfume  ni.Dengan haruman melati yang tahan lama ( lebih seminggu tau) dan efek menyejukkan kepala yang sangat aduhai, membuatkan aku rasa tak lengkap kalau tak guna produk ni.Malahan sebagai seorang guru yang perlu bertudung berjam-jam dalam keadaan yang panas, efek bagai penyaman udara aka air-cons di kepala, sangat membantu aku.Dengan kata lain, aku sangat puas hati.Sebagai bonus, bukan setakat kulit kepala bebas kelemumur dan sentiasa sejuk dan nyaman, rambut pun lebih ikal, licin dan lembut.Lagilah aku suka kerana hobi aku main rambut.Kalau ikat rambut guna getah licin tu, memang tak lekatlah terutama untuk rambut yang lurus.Sangat puas hati.Kepada mereka yang masih mencari produk seperti yang aku gunakan ni, bolehlah kunjungi Facebook Puan Fariza Ahmad. Cubalah sendiri dan anda pasti akan puas hati.





0 comments:

Post a Comment