Wednesday, February 6, 2013

Lagi kes dera..Kesiannya!

   Aku tengah bengang sebab terpaksa bangun duduk time tengok TV sebab remote controller rosak.Baru je tukar tak sampai 2 bulan.Jatuh sikit je dah keok.Geram betul!Tapi, tiba-tiba aku rasa bersalah pulak!Ada orang lain yang dah sebulan remote controller tu rosak, tapi relex je.Betullah agaknya adik aku tuan punya remote controller tu betul-betul bukan kaki tv.Aku pulak, kaki TV tu takdelah sebab kaki aku sama je dengan orang lain.Tapi, aku rasa tak berseri hidup aku ni kalau tak de TV.Kalau tak de TV, macam mana aku nak tengok Bizarre Food, River's Cottage, Naked Chef,  Encantadia, Infamia, Pangako Sa Yo, Bridget's Sexiest Beaches, Anthony Bourdain punya show, Monster Inside Me, Shaun the Sheep, Upin Ipin, Disney's Fairy Tales dan macam-macam lagi? (Alamak!!!Aku memang kaki TV rupanya!) Oh ya!meh aku tunjuk remote controller adik aku yang teruk kena dera...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kesian kan?

0 comments:

Post a Comment