Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, May 8, 2011

Aduhai, hujung minggu!

   Hari minggu, pagi-pagi baca suratkhabar.Lepas tu kemas rumah sambil-sambil blogging.Tengah hari sikit, masak apa-apa yang patut.Lepas zohor, semak buku anak-anak murid sambil menonton Nona.Sampailah asar.Lepas asar, blogging lagi sambil menyemak buku anak-anak murid.Kalau tak ke mana-mana, baca novel sekejap.Lepas tu sambung blogging sambil siapkan bahan-bahan memasak untuk makan malam.Lepas makan, lipat baju dan gosok baju.Itulah rutin aku tiap-tiap hari minggu.Tapi bila ada jemputan kahwin, terpaksalah aku ubah rutin tu.Mana yang tak penting ( walau pun semuanya penting) terpaksa aku tinggalkan sebab nak kejar masa.tapi yang pasti, biar macam mana sibuk pun, blogging memang aku tak boleh tinggal.Rugi wooo... Cik Nuffy marah!


Cantik pelamin ni kan?Secantik budi bahasa pengantinnya, jiran aku. 

p.s: Jam dah pukul 10.24 pagi.Mengemas rumah belum siap.Melipat baju, memang langsung tak sentuh lagi.Menyemak buku anak-anak murid, pun belum mula.Nak buat pulut kuning sempena setahun umur blog aku, alamat tak sempatlah.
Yang sempat, blogging je...( Sambil mengemas sikit-sikit)
Aduhai, habis hujung minggu aku.
Hari pulak ada 5 undangan perkahwinan.
Mampu pergi 3 je.
(2 lagi terpaksa kirim je lah)

6 comments:

Kaoshi said...

mana sambutan hari ibunya? haha..

Sila lawat: Kaoshi Troll

toyolkiut said...

hehe..
hari minggu negeri kita x sama ye..
tp TK hari2 keja, xde istilah hari minggu pun..
seronokkan jadi cikgu..
slmt btugas..

dayang said...

akak busy ye hujung minggu. hari ni hari ibu..akak jalan2 la ngan family..hehe..

Chekgu Azrine said...

rutin seorang perempuan.. biasa ar.. mana ada COTI..

KurekureKecik said...

anda bila pula?? :P

ain dzaya said...

bila nn marahh.
tu sayang nmanya..
lagi chumill
hehe..

Let's have a break!