Monday, May 23, 2011

Cis!Kau selit benda tu kat ketiak aku!

   Cuba anda teka dialog siapakah ini.
Klu:Berlaku di sekolah

"Bertuah punya budak !Kau ingat aku plastik ke apa? Pandai-pandai kau letak plastik kat ketiak aku! Keturunan aku tak pernah tumbuh bunga plastik, tahu!!"

Tekaan anda?
1.Guru yang sedang marah?
Jawapannya : Tidak

2.Makcik kantin yang sedang meradang?
Jawapannya:No, of course not.

3.Pakcik jaga yang 'terjaga'? ( ...dari tidur. Shhh!!!Jangan beritahu pakcik jaga)
Jawapannya :Salah lagi.

Kalau nak tahu jawapannya, silalah scroll down..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Tada!!!Pokok bunga dalam pasu yang marah kerana anak-anak murid aku yang nakal selitkan plastik pembungkus roti, plastik keropok lekor dan lain-lain di celah-celah ketiak (Opps!dahan) nya.
Kalau kita pun tiba-tiba orang selitkan sesuatu di ketiak kita, tentu kita marah.

p.s: Idea entry ini tercetus selepas mendengar ucapan Puan Pengetua sekolah aku yang marahkan anak-anak murid aku selitkan plastik dll kat pokok-pokok dalam kawasan sekolah
Tapi, rasanya penyakit ni tak serious di sini.

3 comments:

grOundnUt said...

hahahaha...sempat lagi nak selit² kat pokok...
(time kecik dulu pon pernah wat perangai cam ni..)^^'

Lydia Miza said...

sian pokok tu..kreatif sungguh cara buang sampah tu yek?main selit2 jek.hehe

Unknown said...

time skolah dlu prnh gak buat. selit plastik gula2 kat lam pasu. kcik j kot. hehe

Post a Comment