Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, May 23, 2011

Baliklah anakku...

   Waktu ini, aku telah benar-benar putus asa.Biar air mata darah sekalipun yang mengalir, aku tak mampu memanggil semula masa yang telah berlalu.Aku tak boleh menyalahkan orang lain kerana aku sendiri yang bersalah.Aku biarkan anak angkatku di luar malam itu.Aku dengar suaranya memanggilku tapi entah kenapa, aku tak tergerak untuk memanggilnya masuk ke rumah.Detik ini, biar seribu sesalan yang aku ucapkan, takkan mampu mengembalikan anakku.Biar pun aku punya 5 anak ku sendiri, takkan sama dengan anak angkatku....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Haron Rashid
( Pinjam gambar Abang Haron punya)
Putih anak angkatku...
( Baliklah Putih!!!!!!)

Makcik Winda, Kak Caca, Kak Cici, Abang Panji,Kak Kiah, semua tunggu Putih nak ajak makan sama-sama...
Mak dah belikan Whiskas yang Putih suka tu.





4 comments:

officially19 said...

sedihnye..suddenly teringat kat kittens ina yg dh hilang..='(

rara pinkmafia said...

syiannya,sedih nya.putih g mana?

cantekk said...

alolololo...kucing pegi jalan2 mkn angin la tu....

Otakku Otaku said...

majuk kot aritu akak marah die kacau wat kje. nnt2 balek le kot. instinct kucing ni sgt le tajam.

Let's have a break!