Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, May 21, 2011

Slurrrrrppppp!!!!!

   Tamatlah sudah Gotong-royong Perdana hari ini.Selepas gotong-royong, ramai-ramai makan mi hun goreng di kantin.Tapi perut masih lapar lagi.Kruk!Krak!Kruk!Krak!Maka terpaksalah segera ke Pusat Bandar pasir Gudang.Nak makan apa?Yee mee hot plate?Tak naklah.Tak berapa suka.Oh ya!!! Sup gear box!Sup terlazat di Pasir Gudang!Macam biasa, tambah dengan lidah lembu ke, pipi lembu ke dan daging kambing. Slurrrrrp!!!!!Bungkus satu makan di rumah.Murah je baru RM10.Kalau nak buat sendiri, jenuh aku nak tangkap kambing buat sup!

   Oklah.Oleh kerana sup gear box aku dah tunggu.... apa kata anda baca dulu apa-apa entry menarik di sini.Lepas tu aku balas balik kunjungan... Setuju?

Slurrrrrrrrrppppppp!

Lebih kurang macam nilah rupa dia...

Slurrrrrrpppp!!!

( Alamak!Habis diet aku hari ni!)

12 comments:

wildorchid said...

sedap ker sup gear box ni.. :)

Freaky said...

pergh sup gear box.. mantap ahh.. nikmat gile kalo dapat hirup

Linda Onn dapat balik FB

wachak said...

pherghh !! edisi menternak lemak dihari sabtu. Jgn makan bebanyak cik uji nanti cepat kena darah tinggi .. :P

shahjiehan said...

nk sup tuhhhh!

gedek! said...

kolesterol peringkat tertinggi, tu!

Scarlett O'Hara said...

To wildorchid:
Memang sedap tapi tak boleh makan selalu sebab kolesterol tinggi. Tak baik utk kesihatan

Scarlett O'Hara said...

To Freaky:Suka juga ek?

Scarlett O'Hara said...

To wachak:Betul2!Tapi time nak makan tu langsung tak ingat. :D

risa said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sedappppppppppppp akak suke gile makan daging!!!!!!!!!!!!!!

syrupmasin said...

perghhh sedap tuh makan sup gear box..

Puan Kutu said...

tak reti nk mkn sup gearbox..huhu..

ain dzaya said...

hamboii!!
sedapnyew sop gear box....
ratah2 tulang meh!

Let's have a break!