Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, May 6, 2012

Fatin Liyana yang ayu di Nasi lemak Kopi 0

   Ala... dapat tengok sekejap je Fatin Liyana blogger popular yang ayu jelita di Nasi lemak Kopi 0.Kenapa entah aku suka sangat tengok wajah si Fatin ni.Ayu, manis, dan sempurna sangat.Suaranya pun aduhai.Kalau orang lelaki tengok, boleh angau jadinya.Harap-harap lelaki terbaik yang dapat menyunting si Fatin ni. Lepas Fatin, Ben Ashaari, Yuyu dan lain-lain blogger muncul di TV, ramai pulak anak murid aku yang tanya macam mana nak jadi blogger.Tapi yang tak sedapnya tu, dia orang ingat, blog adalah tempat cari duit semata-mata.Harap-harap, aku dapat sedarkan anak-anak murid aku tu, bukan senang jadi blogger dan tujuan blogging bukanlah untuk cari duit tapi kepuasan yang sukar aku jelaskan.Tak percaya,tanyalah Fatin Liyana tu!



Fatin Liyana

Fatin Liyana :  38579 followers


BEN ASHAARI

Ben Ashaari : 23842 followers


Yuyu Zulaika : 18109 followers

Blogger-blogger hebat.

4 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

ym dh tggu dpn tv siap2 bila dak fatin announce kt fb td.hehe. :-)

Che Rosliza Che mat said...

Betul tue...Berblogger nie bukan untuk mencari duit atau populariti...

Nurmujahidah Ismail said...

alamak,, ni yang jelez nih,, haha

Kerengga Biru said...

kenapa zack zukhairi taktersenarai sbg blogger hebat eg? O___O

http://zackzukhairi.blogspot.com/

T_T

Let's have a break!