Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, November 17, 2012

Fobia apa ni?

   Sejak-sejak zaman dah makin moden ni, lama beno aku tak memarut kelapa.Alah, parut kelapa yang guna tangan tu!Last aku jumpa, di Kg Lonek, Kuala Pilah, masa aku pergi Program PKS tahun lepas.Parut yang tu, kira aku bolehlah juga.Tapi, ada satu parut yang aku fobia sangat-sangat.Jangankan nak suruh aku memarut, kalau orang lain yang memarut pun aku takut nak dekat!Fobia apa ni ek?

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ni ha!Aku fobia dengan mesin parut kelapa.
Ada ubat tak?



3 comments:

Syazana Zainn said...

memang menakutkan mesin ni sbb bila dia putar tu laju sangat n dia sangat tajam

takut jari putus bila terkena -,-'



p/s: BW here :D

whitecappuccino said...

hahaha...tak payah fobia, santan segera banyk kt kedai, beli aje.

Umi Anaan said...

fobia dengan benda tajam..entah apa entah nama saintifik die..alaa, x pe..beli je santan kat kodai.sonang.

Let's have a break!