Wednesday, November 28, 2012

Hantu bola rupanya!

  Itulah kata Cik Nieda Ramly.Mungkin aku publish entry pasal bola dengan kadar yang agak kerap serentak dengan perlawanan bolasepak Piala AFF Suzuki 2012 antara Malaysia dengan Laos.Serius aku nak mengaku.Aku suka juga tengok bola tapi time Harimau Malaya main jelah.Tambah lagi kalau lawan Indonesia.Tapi taklah sampai ke tahap hantu.ULASAN yang aku beri tu cuma ikut apa yang Zainal Abidin kata.Ala... time break tu kan ada komen di studio.Tulah yang aku kutip tu.Tapi aku faham jugalah sikit-sikit.Sebenarnya, entry bola ni bagus untuk naikkan traffic blog.Kira untuk SEO jugalah.Sambil menyelam,minum air kata orang.Betul tak?Kalau Cik Nieda nak try, time Malaysia melawan Indonesia nanti, Cik Nieda buatlah benda yang sama.Kemudian tengok perbezaan traffic ke blog.

   



   

1 comments:

Vee said...

Nice idea. Tapi malam tadi sebelum start masa kedua sudah pengg. Asthma, so tido awal. Hahah. But thanks for the info! :p

Post a Comment