Thursday, November 29, 2012

Nak gelak ke nak nangis ni.

   Bangun subuh-subuh hari, aku start buat assignment.Tiba-tiba, anak dara aku si manis 16 going to 17, keluar bilik.Muka dia nampak pelik.Nak kata dia nak gelak, rupa macam nak menangis.Hah!Apa hal?Nak kata Harimau Malaya kalah, malam tadi harimau mengaum bolehlah tahan kuatnya.Nak kata Muslim Ahmad cedera, dia tak main pun malam tadi!Bila aku tanya, dia tunjuk benda ni....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Apa hal dengan earphone ni?
Aku pun terus siasat.
Tengok muka anak dara aku tu dah macam nak menangis.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hah!Macam mana boleh jadi cam ni?
Baru lagi beli!
(Siasat lagi)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hahaha!!!!!!!
Rupanya krja si Didi ni.
Bertuah punya budak!
Nasib baik kau comel.
Dah tu buat muka innocent lagi mintak makan!!!
Hahaha...
(Aku terus gelak time anak dara aku tak ada.
Time ada aku buat muka simpati)
Hahahahaha...
(Sambung gelak lagi!)



4 comments:

nur anis said...

hikhik....lawak pun ada..kesian pun ada..huhu

Hajjah Noraini @Nanie said...

Salam Sejahtera,

Kat rumah auntie, kucing kesayangan pantang lepa segala jenis tali dia mengitai..Ishhh

Unknown said...

sian nyer....

aik? kan ke didi tu dlm sangkar? mcm mana leh gigit ear phone tu pulak?

Uji Hussein said...

Didi ni mmg dlm sangkar.Agaknya earphone tu terjuntai tepi katil.Sangkar tu pulak betul-betul tepi katil.Muat tgn dia nak tarik earphone tu.

Post a Comment