Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, June 28, 2014

Fiyya atau Farah?

   Soalan hari ni tak de kena mengena dengan Feeya Iskandar Radio Sinar atau Farah mana-mana.Cuma nak cerita tentang anak sedara terbaru aku yang baru berusia 51 hari.Nama penuhnya Nur Farah Safiyya.Keluarga di Kajang panggil Farah tapi di Johor dah ramai benar yang nama Farah.Apa kata aku panggil Fiyya?Ok tak?

   Semalam Fiyya sampai rumah emak dari Kajang.Ya Allah geramnya aku tengok.Cool je.Menangis pun ala-ala manja.Rupa macam adik bongsu aku ada,(papa si Fiyya) macam emaknya pun ada(adik ipar aku).Comelnya!Dah lama tak pegang baby rasa macam nak pinjam bawak balik.Astik dukung cik Meow je.     Alah mak!Dah azan zohor dah.Aku belum belanja barang dapur lagi ni.Jumpa lagi petang nanti ye!



Fiyya umur sehari.




Fiyya dalam pantang.
Fuyooo !  JDT tu!



Fiyya dah lepas pantang.

4 comments:

Vanessa Ricky said...

Fiyaaa. Fiyya itu sgt comel, selari dengan rupa dia yg comel :D

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Fiyya...comel nama.. :)

Abil Fikri Ahmad said...

Selamat menyambut Ramadhan.

Scarlett O'Hara said...

Nur Farah Safiyya... Moga jadi anak solehah...

Let's have a break!