Sunday, June 15, 2014

Mimpi ke bulan.

   Alahai mengantuknya mata.Hajat hati nak blogwalking tapi apakan daya dream walking jelah lepas ni.Penat maklumlah hari ni kan dah mula sekolah.Turun naik bangunan dengan kasut 2 inci, penat tau!Lainlah kalau ada lif!Tapi tak pe.Untuk anak-anak murid aku sanggup walau pun balik rumah dah pasti minta urut! 

   Esok, aku mula mengajar di sesi petang semula.Aku tak kisah.Petang atau pagi aku terima je.Yang penting AKU YANG MENURUT PERINTAH.Yang penting, aku dah makin sihat dengan berat badan yang makin bertambah.Tak boleh jadi ni. Aku hsereo;nc;s['znxuuiobJAjkk,zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz   Alamak!Minta maaf!Aku terlelap pulak.Kan dah kata aku mengantuk tadi?Hehehehe!Jangan marah.Jumpa lagi lah ye.Aku nak mimpi ke bulan dulu ni zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........................................................

1 comments:

grOundnUt said...

Arrrghhh! Lama tak blog walking sini...kacang datang dengan membawa entry² baru....yipppyy!

Post a Comment