Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, August 23, 2014

Fiyya Firdaus siri 2

   Tak sabar-sabar nak sambung cerita pasal anak sedara kesayangan semua si Fiyya.Mula-mula aku plan nak ke Kajang hujung bulan Mei tapi kesihatan tak mengizinkan.Jadi tak dapatlah aku peluk si Fiyya.Frust.Tak pelah.Dapat tengok gambar pun jadilah.Kebetulan adik aku yang berpeluang ke Kajang jadi dia jelah yang peluk Fiyya untuk kami di Johor.Emak bila dapat cucu bongsu ni, aku tak boleh agak perasaannya.Bukan apa, emak aku jenis yang susah nak diagak perasaannya.Tapi ayah, aku tahu sangat ayah suka yang amat.Tapi macam yang aku katakan awal-awal, semua rasa curious pandai tak adik aku jaga anak?Maklumlah, adik aku tu anak bongsu.Selalu jaga ikan je.


Alamak!Papa Fiyya ambik gambar kaki daa!!!Kreatifnya.Macam anak selebriti, 
tunjuk kaki je.Muka tak boleh.


Papa Fiyya dah mula dah.Ada ke patut buat Fiyya jadi Amoi!Tak baik sungguh!



Aku tak sihat nak ke Kajang.Adik aku dan suami serta dua anaknya je
 yang dapat jumpa Fiyya.Jealous!Anak saudara aku yang berdua ni aku panggil Prof sebab hobi masing-masing adalah bercakap dengan semut.

~Bersambung~


2 comments:

Diana Rashid said...

hahaha..ayah2 memang suka buat anak gitu..kan??

Dkna Abza said...

gambar yang mata sepet tu memang kelakar

Let's have a break!