Friday, August 22, 2014

Fiyya Firdaus 1

  Hari ini, aku nak mula bercerita tentang anak buah aku yang terbaru.Baru lebih kurang 3 bulan lebih lahir ke dunia.Tarikh tepat, lupa pulak aku.Maklumlah, penyakit lupa aku masih ada lagi sikit-sikit.Anak buah aku ni adalah puteri sulung adik bongsu aku yang jadi kesayangan semua.Kisah tentang majlis pertunangan adik bongsu aku tu ada aku ceritakan di SINI.Nama anak buah yang jadi kesayangan semua ni NUR FARAH SAFIYYA BINTI AHMAD FIRDAUS.Nama pendek di Kajang sebelah adik ipar aku, Farah tapi oleh kerana dah ramai sangat Farah di Johor, kami panggil Fiyya.
   

   Inilah rupa Fiyya semasa baru lahir.Nampak macam dah beso!Lahir di Kajang tapi lupa pulak di hospital apa.Eeeiiii!!!Geramnya!!!Montel!Rasa nak tarik-tarik pipi Fiyya tu.Masa Fiyya baru lahir, semua anak beranak di Johor tertanya-tanya;Pandai ke si Daus ( adik bongsu kesayangan aku ) tu menguruskan anak?Selama bujang, hobi dia maaaaancing memanjang.Jangan-jangan Fiyya masih merah pun dah kena tinggal pergi mancing.Kemudian, adik aku send gambar yang ni pulak...


   Adik aku nampak kekok tapi sekurang-kurangnya dah berani dukung Fiyya yang baru je lahir.Petanda baik tu.Semua orang tak sabar nak tengok perkembangan seterusnya...............................
Oh ya!Adik aku baru text beritahu Fiyya lahir pada 9 Mei 2014,jam 5.10 pm bersamaan hari Jumaat di Kajang Plaza Medical Centre.Untuk entry pengenalan ni aku share gambar Fiyya umur sehari je dulu ye.




Good night Fiyya!Jumpa lagi esok!


2 comments:

uncle gedek said...

Alalalala Fiyya...

cubit pipi sikit!

Kekzamanis said...

Alololo, comelnya.. Teringinnya nak ada baby sendiri.. Huuu.. T_T
Rosmiza Ali Official Blog™

Post a Comment