Friday, December 27, 2013

Lupa bahan meeting.Aduhai....

   27 Disember 2013:hari kedua meeting.Hari pertama, 26 Disember, meeting Pengurusan Am dan Pendaftaran.Hari ni meeting Kurikulum dan Panitia.Sebagai Ketua Panitia, aku mesti handle meeting panitia.Tapi masalahnya, sikit pun aku tak ingat nak standby apa-apa.Maksud aku, aku ingat yang aku ni KP dan mesti handle mesyuarat panitia tapi aku tak ingat langsung nak standby bahan untuk meeting!!Aduhai!Makin teruk penyakit lupa aku!Macam manalah aku tak terfikir!

   Nasib baik zaman sekolah dulu aku dah biasa speaking in public on the spot je.Jadi aku guna je lah pengalaman tu.Walau pun aku bukan orang yang gemar bercakap, tapi aku gemar present depan audience.So, alhamdulillah... Aku berjaya melaksanakan tugas dengan sokongan teman-teman sepanitia.Meeting panitia mula jam 11.30 tgh dan berakhir lebih kurang jam 1 suku tengah hari.

   Sebelum meeting, aku dah tau yang aku mesti serahkan hasil perbincangan berkaitan jadual.Maklumlah, guru BI tak cukup.Dengan setiap seorang mesti mengajar 6 kelas, dan seorang terpaksa bertugas 2 alam, aku mesti pastikan agihan tugas adalah adil.Bila semua guru bawah aku setuju dengan jadual yang dia orang dapat, barulah tugas dapat dijalankan dengan berkesan.Aku tak nak jadi ketua yang syok sendiri seperti kata Puan Pengetua Cemerlang aku.

   Musah-mudahan, dengan kerja sama erat semua pihak, kami dapat menjalankan tugas dengan lebih dedikasi, berkesan dan ikhlas.Mudah-mudahan juga, khidmat kami diberi ganjaran olehNya.Amin......

0 comments:

Post a Comment