Friday, April 4, 2014

Comel boleh peluk.

   Dah lama aku teringin benda ni.Bagi aku, sebagai seorang blogger tegar, aku perlu sangat benda ni.Aku tak nak berkongsi dengan orang lain.Biarlah kecik asalkan boleh berkhidmat dengan cemerlang.Aku dah survey banyak kedai.Banyak yang aku tak berkenan.Nampak tak tahan lama.Selain harga yang murah, aku pentingkan juga kualiti.Kalau setakat 2,3 kali guna lepas tu mogok aku tak nak.Sebelum ni aku beli yang style macam baby punya tu.Mula-mula memanglah kuat, tapi tak lama dah tak nak bertugas.

   Kebetulan, aku terpandang benda ni di Mr DIY.Warna dah cantik dah tapi bilahnya hijau lah pulak.Kalau boleh aku nak pink atau purple, barulah cun.Malangnya tak wujud yang aku nak tu.Maka, dengan hati separuh berbunga, aku pun belilah benda ni.Jadilah daripada tak de.Nak beli yang mahal, sayanglah pulak.Aku nak guna duit banyak ni.Duit minyak ulang-alik ke hospital dah berapa?Kan?Oklah... Mehlah tengok apa yang aku beli ni.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Tada!!!!Kipas comel boleh peluk.
Nak pasang aircond, tak mampulah aku.
Yang penting,boleh guna elektrik, tak guna bateri.

0 comments:

Post a Comment