Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, March 20, 2011

Aku suka wanita cantik ...

   Aku seorang wanita.Tulen.100%.Tapi aku juga mengkagumi kecantikan wanita-wanita lain.Bagiku itu adalah tanda kebesaran Ilahi.Antara wanita yang bagiku cukup jelita adalah...

Seniwati Sarimah

Seniwati latifah Omar


Seniwati Saadiah


Seniwati Rose Yatimah



Seniwati Hashimah Yon



Seniwati Mariani



Seniwati Saloma



Seniwati Mariam



Seniwati Normadiah


Mereka semua cantik rupa dan cantik bahasa...
Generasi baru bukan ada yang tak cantik cuma ...








10 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

betul..suka tgk wanita yg cantik..
org kata kalau perempuan puji perempuan tu cantik maknanye dia mmg betul2 cantik.. =)

vote for semua di atas..cantik & manis..

nur said...

betul tu.. mereka miliki wajah asli.. berbanding zaman sekarang jarang nak jumpa yang 'asli'

JOM KE: ALL IN ONE

bunga said...

bunga paling suka sarimah..cantik n nampak seorang yang bijak..suka dia berlakon dulu..

xkira citer pe bunga suka tengok dia berlakon..

kpah k-poh said...

patutnya..yg last sekali tu..buh ler gambar akak...heee...

hanim azhari said...

jeles ngn diorang body macam biola..huhu

iqbalhakimi said...

waah..semua otai2 dulu..xsempat ngan iqbal.. =D

Lagenda said...

Mak suka tgk seniwati saadiah. Mmg betul2 cantik!

Jangankan kata lelaki..kita yg perempuan ni pun terpegun tengok.

izzysabki said...

cantek wanita itu terletak pada hatinya..bkn pda wajahnya:D

Tuan Penasihat said...

suka tengok gambar lama lama camtu.
"Generasi baru bukan ada yang tak cantik cuma ..."
kenapa berhenti disitu?...
hehehehe TP paham...

SiLabiLabi said...

fasha sandha takde ker..??

kekekekeke

IKLAN FREE & Follow Blog Labi-Labi NineMustafa
& JariPlastik

LabiLabi da follow kamu

Let's have a break!