Sunday, March 13, 2011

Dah sebulan aku tak jumpa mereka... Hua!!!!

  Esok secara rasminya bermula cuti persekolahan bulan Mac.12 dan 13 hb tak kira sebab Sabtu dan Ahad memang hari cuti ( walau pun biasanya tak cuti).Seperti biasa, macam-macam benda aku nak buat time cuti ni.Mudah-mudahan apa yang diharapkan menjadi kenyataan.

1.   Kelas tambahan. Kalau takde kelas tambahan pun aku rasa aku akan tetap ke sekolah 
      kerana jemu duduk rumah lama-lama.

2.   Mengemas meja dan bilik aku di sekolah.Susun fail, label fail dan macam-macam lagi.

3.   Ke kem muzik untuk budak-budak band aku.

4.   Menyiapkan macam-macam kertas kerja, dokumen dll berkaitan sekolah.

5.   Menyediakan bahan bantu mengajar untuk sekolah.

6.   Menyemak buku kelima-lima kelas yang aku ajar.

7.   Menyiapkan analisis item.

8.   Melengkapkan headcount.

9.   Mengemas rumah + mop lantai, lipat baju, lap cermin dll.

10. Menyiapkan  baju-baju yang belum sempat pun aku potong.Harap-harap siap 2,3 pasang.

11.  Melukis

12.  Membaca

13.  Cross-stitching

14.  BLOGGING ( Huruf besar sebab ia rutin wajib)

15.  Cari bahan p&p di internet untuk kelas.

Fuh!Panjang juga senarai ni. Alamak!!!Aku lupa!Yang paling penting aku nak bermalam di rumah emak ayah aku.Dah sebulan aku tak jenguk mereka.Huaaaa!!!!Harap-harap emak ayah tak merajuk!!!

1 comments:

Firdaus Life said...

panjang gak list tu. kalo Freaky x larat nak complete sume

Post a Comment