Wednesday, March 9, 2011

Malu tapi mahu = Jadilah aku seperti kambing atau kucing mata buntang!

      Betul kata orang.Jika kita ikhlas, ada ganjaran yang akan menanti.Begitu juga dengan aku.Aku ikhlas meletakkan HB si pink dalam blog aku.Tak pernah aku berniat untuk memadukan Cik Nuffy seperti usikan Kak Pah KPoh.Dan hari ini sebaik saja aku singgah ke rumah Cik Nuffy, aku tersenyum-senyum seronok.Nak menjerit Yahoo!!! segan pulak dengan ikan-ikan yang riang berenang-renang di belakang aku ni.Nanti apa pulak kata ikan-ikan tu!Jadi aku senyum kambing jelah walau pun aku bukanlah seekor kambing.

Kawan aku si kambing yang tersenyum kambing..

   Aku dapat 2 BE lagi!Maknanya ada 4 BE yang masih bernyawa.3 dah jadi ME.BE kali ini adalah I Mas Travel SS dan Mas MH Buddy SS.Terima kasih Mas walau pun aku tak pernah naik Mas, sudi juga Mas singgah di blog aku yang tak sepertinya ini.Almaklumlah follower aku baru 1k ++.Entah bilalah nak jadi 10k ++ macam En Ben.Jealous aku.Terpaksalah aku berangan je dulu. =)


   Orang berbudi kita berbahasa jadi patutnya aku tulis serba sedikit tentang 2 BE baru aku tu.Tapi aku pun tak berapa tahu tentang kedua-duanya.Jadi jom kita sama-sama cari maklumat apa itu I Mas Travel SS dan Mas MH Buddy SS.Yang aku tahu logo Mas je.

   

Sebiji rupa aku masa jenguk ke rumah Cik Nuffy tadi dan nampak 2 BE baru!
Malu tapi mahu!!!
( Malu sebab bila aku tak bw, tak ramai yang singgah ke blog aku.Tapi aku betul-betul tak cukup masa nak bw.Mana nak buat kerja sekolah lagi, kerja rumah, jadi bibik, jadi kerani, jadi macam-macam... semuaaaaa aku!.Jadi hujung minggu je aku dapat betul-betul blogging.
Mahu?Of course lah aku mahu.Siapa tak nak BE oiiii?)

3 comments:

Cik Bambam said...

murah rezeki.. Alhamdulillah...ehhehe

Terjah jom!: Siapa tak nak duit kan! :)

mr.curly said...

tahniah scarlett!!!..murah rejeki..

kpah k-poh Sharifahnor said...

tahniah...tahniah...akak tak pernah dpt BE lagi...tak de hal punya..heee..Kiranya madu tu direstui lah tu yaaa...mesti dapat payung mas nih!!!

Post a Comment